2013. augusztus 21., szerda

21. fejezet


Ledermedve álltam a nappali közepén, a jobbomon Damon támaszkodott az ajtófélfának diadalittasan, míg a balomon Dean forrt a levében, nem sok hiányzott, hogy neki ne rontson a Salvatore-vámpírnak. Azonban nem így történt. Dean mellém lépett, karon ragadott és egészen Damon szobájáig húzott magával, ahol becsapta magunk mögött az ajtót, és szigorúan rám emelte a tekintetét.
- Pakolj!- jelentette ki ellenkezést nem tűrő hangon
- Mi?- kérdeztem vissza értetlenkedve- Dean...
- Elmegyünk! Nem érdekel a véleményed...- már megszólaltam volna, mikor a kezét a számra tapasztotta- Vége a hősködésnek, vége a vadászatnak! Ha kell Madridba költözünk, barna kerítéses családi házba...
- Dean! Elég!- csattantam fel- Ez nem a te életed! Az enyém... Az én gyerekem, akinek az apja mellett van a helye, és az nem te vagy! Lehettél volna, de elkéstél! És most menj ki innen!- mutattam az ajtóra
Dean köpni-nyelni nem tudott, csak hitetlenkedve bámult rám, de végül puffogva elhagyta a szobát, míg én vegyes érzelmekkel bennem az ágyra dőltem. Az agyam mindennel tele volt, és nem tudtam, mi lenne a helyes döntés...

*

4 HÓNAP MÚLVA


December... Tél... Karácsony... Ünnepek... Család... Los Angelesben vagyok, távol minden gondtól, bajtól, de nem egyedül... Itt van velem Elijah, aki ugyan sok mindent nem tudott kideríteni, de segít folyamatosan.
Hogy miért vagyok LA-ben ismét? Összecsaptak a fejem fölött a hullámok, Dean és Sam eltűnt, jobban mondva járják az országot és vadásznak Lilithre. Mi a helyzet Mystic Falls-ban? Elena vámpír lett. Talán ez a legnagyobb hír. Próbáltam neki mindenben segíteni, de elutasító volt velem szemben. Ez volt az utolsó lökés, hogy otthagyjam a kisvárost, és visszatérjek a napsütötte Kaliforniába, amit Damon persze nem engedett először, de Elijahnak sikerült rávennie, hogy engedjen el, ő is velem lesz...
Milyen a terhesség? Szörnyű... Nemrégiben veszélyeztetett terhesnek tituláltak, és kerülnöm kell a stresszt. Én minden tőlem telhetőt megtettem, de nem várt dolgok jöttek közbe, amire nem számítottam.
Az Elijah által bérelt hatalmas villa hátsókertjében pihentem a függőágyban, mikor az Ősi lépkedett felém a házból.
- Olivia... Látogatód jött...
- Ki?- kérdeztem rá kíváncsian, hiszen napját nem tudom, mikor látogatott meg bárki is, mióta itt vagyunk, de választ nem kaptam, Elijah csak felém nyújtotta a jobbját és bevezetett, ahol meglepetésemre az idősebbik Salvatore alakját véltem felfedezni a kandalló előtt- Damon?
Az addig nekem háttal álló vámpír megfordult, és nem tudtam megállapítani, vajon mi járhat a fejében...
- Olivia...- nyelt nagyot, majd felsóhajtott
- Miért vagy itt?
- Jól nézel ki...- hajtotta le a fejét
- Damon?!- szólítottam a nevén immáron erőteljesebben, mert sejtettem, hogy van valami a háttérben, amiért itt van- Miért vagy itt?
- Történt valami... Jobb lenne, ha leülnél...- tolt le a kanapéra, én pedig kezdtem teljesen megijedni, de leült mellém és nyugtatólag megfogta a kezem, és mesélni kezdte, hogy elindultak megkeresni a gyógyírt a vámpírlét ellen- ... de...
- De?!- lettem egyre idegesebb és váltogattam a pillantásom közte és Elijah között
- Jeremy...
- Mi van vele?!
A vámpír nagyot nyelve, becsukott szemmel hajtotta le újra a fejét, és azonnal leesett a tantusz, csak kimondani nem volt merszem, a szemembe szöktek a könnyek.
- Sajnálom...
- De... De.. De... Hogyan? Ki?!- pattantam fel a sós cseppeket potyogtatva, mire a két jelenlévő azonnal utánam kapott
- Olivia... Menj fel, pihenj le!- utasított Elijah, de én nem is akartam meghallani a szavait
- Damon! Válaszokat akarok!
A Salvatore-vámpír már válaszra nyitotta volna a száját, mikor hirtelen éles fájdalom hasított az alhasamba, és azonnal felordítva rogytam is össze. Éreztem, hogy baj van, de alig pár pillanat múlva minden elsötétült, és semmit nem fogtam fel a külvilágból. Fogalmam sincs, meddig lehettem eszméletlen állapotban, de mikor résnyire ki tudtam végre nyitni a szemeim, csupa fehérség vett körül. "Meghaltam?" Ez volt az első gondolatom, ám ekkor aggódó hang ütötte meg a fülemet, halkan suttogott az illető.
- Minden rendbe fog jönni, Oli... A kicsi is egészséges, korán érkezett, de él és virul, és te is rendbe fogsz jönni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése