2013. július 13., szombat

14. fejezet


Klaus-al együttműködni, nem fenékig tejfel. Úgy néz ki, minden Ős imád alkudozni, így Klaus sem volt kivétel: segít nekünk, ha Damon-ék leállnak azzal, hogy meg akarják ölni. Az idősebbik Salvatore persze először hőzöngve elhagyta volna a villát, de nagy nehezen sikerült rávennem, hogy fogadjuk el az alkut, mindig vannak kiskapuk...
Miután az egyezség megköttetett, Damon és Klaus el is indultak Ric nyomába, míg én hazasétáltam, és egész nap Elenával voltam. Jeremy és én is folyamatosan figyeltük, és Stefan is átjött, este itt is aludt vele. 10 körül indultam én is lefeküdni, addig vártam, hogy Damon jelentkezzen, de még mindig nem volt semmi, pedig megígérte, hogy szól, ha vannak információi. Nem is tudtam elaludni, egyre csak az a gondolat járt a fejemben, hogy merre lehet Klaus és Damon, hogy megtalálták-e Ric-et, és minden rendben van-e. Egyszerűen nem bírtam lecsukni a szemeim, és átlépni az álomvilágba, így inkább lementem a konyhába hogy igyak egy bögre meleg tejet, hátha az megteszi a hatását. Csendesen lelépdeltem a lépcsőn, majd mikor kiértem a helyiségbe, elővettem a tejet, öntöttem egy bögrébe, és a mikróba tettem. Amíg melegedett, a pultra támaszkodtam, és a fellógatott merőkanalakkal szórakoztam, mígnem érdekes hangok ütötték meg a fülem. Suhogás... A konyhában. Zavarodottan fordultam meg, hogy körbenézzek, de akkor olyat pillantottam meg, amitől a szívem is megállt... Ijedtségemben elsikítottam magam, hiszen talán a legrosszabb rémálmom állt velem szemben. Gyorsan a pulton lévő késtartóból kihúztam az egyik éles tárgyat, majd a ballonkabátos férfi felé tartva azt, hátrálni kezdtem.
- Ki... Ki... Ki maga?!- kérdeztem remegő hangon
- Nem kell félned, Olivia...- szólalt meg bársonyos hangon
- Azt kérdeztem, ki maga?!
- Castiel- felelte a nevét teljes nyugodtsággal
- És mi?!- nyeltem nagyot, hiszen sejtettem, hogy nem ember, hanem természetfeletti lény, máskülönben hogy termett volna csak úgy itt? Ráadásul az álmaimban is folyton szerepelt
- Isten egyik angyala vagyok- jelentette ki nemes egyszerűséggel, mintha csak az időjárásról beszélgetne, de én teljesen összezavarodtam, egy angyal- Azért vagyok itt, hogy megvédjelek, hogy vigyázzak rád.
- Micsoda? Mivan?- kerestem a szavakat
- Egyelőre csak ennyit mondhatok...- rázta meg a fejét- De még fogjuk egymást látni...
- És akkor milyen szerencsétlen embert fog megszállni?- kérdeztem fintorogva, a testére mutatva
- Ez?- nézett le rá Castiel- Ez egy porhüvely, erre született, ez a sorsa, a férfi beleegyezett...
Már tettem fel volna a következő kérdésem, de az angyal eltűnt csak úgy. Össze-vissza forgolódtam, de sehol nem láttam. Nagyot nyeltem. Mit akar tőlem?!
Félve mentem vissza a szobámba, a bögrével a kezemben, de nem aludtam. Éberen feküdtem egész éjjel az ágyamban, és vártam, hogy az első napfény megérintse a bőrömet...

*

Reggel, amint hallottam egy ajtócsapódást, lefutottam a szobából, és Damon-nel találtam szembe magam, akinek azonnal a nyakába borultam. Pár centire eltolt magától, és kérdőn pislogott rám a kék szemeivel, hogy mi történt? Mindent elmondtam neki, hogy mi volt az éjjel, hogy felbukkant ez a Castiel, és miket mondott.
- Egy angyal? Mármint... Az a szárnyas fajta?- ráncolta a homlokát- Glóriával, meg minden?!
- Hülye... Nem... Csak... Nem tudom...- álltam fel a kanapéról- Inkább mesélj... Mi volt Klaus-al?!
Azzal mesélni kezdett, majd fél óra után idegesen sétálgattam fel-alá. A tegnap éjjeli látogatóm még mindig frusztrált, pedig már nem volt a házban. Mégis mit akar itt? Mit akar tőlem? Megvédeni? Vigyázni rám? Mitől kell megvédeni, és miért kell vigyázni rám? Ha most is Dean-ről van szó... Tényleg kiakadok most már, hiszen én nem akarom eladni a lelkem érte! Én olyan megoldást keresek, amitől mindenki boldogan élne... Ha ez nem lenne elég, reggel Damon is olyan hírekkel szolgált, hogy további aggodalmas gondolatok kerítettek hatalmukba. Kiderült, hogy Ric és Elena összeköttetésben állnak Elena vére miatt, amit Esther felhasznált Ric újraélesztéséhez, így ha egyikük meghal, a másik is meghal. A másik rossz hír pedig, ha egy Ősi vámpírt megölnek, annak az egész vérvonala elpusztul... Nem tudtam, hogy ezek után mi jöhet még? Angyalok, vérvonalpusztulás, vámpírvadász vámpír... Kezdtem besokkalni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése